У статті Time про втому світу від війни і корупцію знайшли “слід Арестовича”

У статті Time про втому світу від війни і корупцію знайшли "слід Арестовича"

У скандальній статті Time про Україну джерелом інформації для журналіста Саймона Шустера нібито міг бути колишній радник Офісу президента Олексій Арестович. Він представлений у матеріалі як анонімний співрозмовник з ОП, хоча вже давно звільнився з посади.

Таке припущення OBOZ.UA озвучили власні джерела у правоохоронних органах нашої країни. Нагадаємо: стаття в американському виданні отримала широку увагу громадськості, оскільки автор фактично критикує ситуацію в Україні, стверджує про “втому від війни”, а також виставляє у негативному світлі президента Володимира Зеленського, інформує UAINFO.org.

За даними наших джерел, Арестович міг спілкуватися із Саймоном Шустером на умовах анонімності. Його думка зрештою була представлена як інформація “з Офісу президента України”.

Читайте також: Данілов про статтю Time: Правоохоронці мають сказати, що це за “аноніми” з ОП, які не вірять у перемогу України

Також, за даними нашого видання, колишній радник ОП зараз може бути закордоном. Зокрема, його нібито бачили у Варшаві (Польща) та Відні (Австрія). Чи збирається Арестович повертатися до України – відкрите питання.

Додамо: Саймон Шустер – народжений у Москві (РФ) американський журналіст, випускник Стенфордського університету. Він уже 10 років працює кореспондентом у Time, також співпрацює з Associated Press, раніше писав для Reuters і The Moscow Times. Мешкає в Нью-Йорку (США).

Журналістка Дар’я Гірна на своїй сторінці у Facebook зазначила, що Саймон Шустер є автором маніпулятивного матеріалу про “Азов”. Зокрема, журналіст у своїй статті від 2019 року звинуватив організацію в рекрутингу ультраправих націоналістів по всьому світу.

“Це не просто якась історія роздування проблеми праворадикалів в Україні. Це схоже на белетристику, а не журналістику факту”, – зазначила Гірна.

Читати новиниу на сайті UAINFO Посилання   

Прокрутка до верху